Masks pagaidām nav dalījies ar plašāku informāciju par jauno funkciju, taču tā, visticamāk, varētu vismaz daļēji risināt problēmu, ar ko “Twitter” nesen saskārās. Pēc tam, kad tika palaists jaunais “Twitter Blue” abonements par 8 USD mēnesī, platformu ātri pārņēma troļļi, kuri izmantoja šo abonementu, lai uzdotos par slavenībām un zīmoliem. Ar nepatīkamiem pārpratumiem saskārās ne viens vien uzņēmums un reklāmdevējs. Piemēram, farmācijas uzņēmuma “Eli Lilly” akciju vērtība vienā dienā nokrita par 4,37% pēc tam, kad verificēts viltvārdis “Twitter” ierakstīja, ka uzņēmums ražo zāles bez insulīna. Pateicoties šiem meliem, uzņēmuma tirgus vērtība samazinājās par 15 miljardiem dolāru.
Šie notikumi, iespējams, Maskam likuši nedaudz apdomāt politiku par runas brīvību un to, ka “Twitter” nevarēs pastāvēt bez satura regulēšanas un absolūtu runas brīvību platformā nevar pieļaut.
Jāpiezīmē, ka pirms pāris dienām “Twitter” arī aktivizēja iespēju lietotāja kontam pievienot divas verifikācijas etiķetes. Viena no tām norāda uz to, ka abonēts “Twitter Blue”, savukārt otra tiks piešķirta valdību kontiem, atsevišķiem uzņēmumiem, lielākajiem medijiem, izdevējiem, sabiedrībā zināmām personām.