Līdz šim par Semi bijis ļoti maz tehniskās informācijas, taču tagad Masks pastāstījis mazliet vairāk par šī modeļa tehnisko pusi – Semi aprīkots ar trim elektriskajiem motoriem. Tie ir tieši tie paši elektromotori, kas izmantoti Model S/X Plaid versijās. Braucot pa lielceļu, mašīnu uz priekšu kustina viens elektromotors, savukārt abi pārējie pieslēdzas brīžos, kad nepieciešams papildus griezes moments, piemēram, braucot augšup kalnā. Braucot lejā no kalna, strādā enerģijas rekuperācija, tādējādi atgriežot enerģiju mašīnas baterijās.
Turpinot par elektriskajiem motoriem, Masks uzsvēra, ka katrs no tiem ir jaudīgāks kā dīzeļmotors parastajā kravas mašīnā – piemēram, Model S Plaid attīsta 1020 zirgspēkus un 1420 ņūtonmetru lielu griezes momentu. Jaunais kravas auto aprīkots ar uzlabotu Autopilot sistēmu, aklās zonas brīdinājuma sistēmu, kā arī sistēmu, kas uzkrāj dažādus datus un uzņēmumam ļauj kvalitatīvāk pārvaldīt savu autoparku.
Tesla vadītājs pastāstīja, ka mašīna ar pilnu bateriju spēj veikt 800 kilometrus, turklāt tas ir ar kravu – šādu distanci auto spēj veikt ar pilnu masu 37 tonnas. Novembrī Tesla veica izmēģinājuma braucienu šādā distancē, braucot no Fremontas un Sandiego. Kas attiecas uz mašīnas uzlādi, tad Tesla izstrādājusi jaunu “V4 DC Supercharger” uzlādes iekārtu, kas izmanto nākamās paaudzes šķidruma dzesēšanas sistēmu. Tas atļauj lādēt mašīnu pat ar megavata jaudu. Interesanti, ka šādas uzlādes iespējas būšot arī Cybertruck, kas joprojām tiek gaidīts. Arī autoražotāji Eiropā strādā pie jauna uzlādes spraudņa standarta kravas auto, lai mašīnu varētu lādēt ar megavata un vairāk jaudu.
Kad pirmoreiz publiski tika atklāta ideja par Semi, Tesla nosauca aptuveno cenu – 150 līdz 180 tūkstoši dolāru. Tas ir krietni vairāk nekā parastai kravas mašīnai, taču Tesla aprēķinājusi, ka mašīna sava dzīvescikla laikā īpašniekam ļaus ietaupīt aptuveni 250 tūkstošus dolāru degvielas izmaksās. Dzīvescikls šeit tiek minēts 1 miljons jūdzes jeb 1,6 miljoni kilometru. Tesla aprēķini liecina, ka Semi ir par 20 procentiem efektīvāks nekā parastais kravas auto, bet Semi aptuvenais patēriņš ir 2kWh/jūdzē. Tas nozīmē, ka kilometrā šis kravas auto patērē ap 1,25kWh elektrības. Semi aprīkots ar milzīgi lielu vienu megavatstundu ietilpīgu bateriju paku.
Kā tas parasti ir Tesla gadījumā, Maskam ir milzīgi plāni – 2024. gadā viņš plāno saražot 50 tūkstošus Semi vienību gadā. Vai tā būs, to mēs redzēsim.