Tiesa, lietošana pagaidām ir ierobežota, šīs baterijas lietojot tikai rūpnīcā Teksasā to ierobežotas pieejamības dēļ. Bateriju ražotāji steidz gatavot prototipus un ražošanas līnijas, lai šīs baterijas piegādātu Tesla, bet pats autoražotājs izteicies, ka ņems visu, ko var dabūt. Uzlabojoties šo bateriju pieejamībai, tās tiks izmantotas arvien vairāk mašīnās. Tesla gatavojas, lai šīs baterijas varētu izmantot arī jaunajā rūpnīcā Berlīnē un tur saražotajās mašīnās.
ASV ielās pamazām parādas arvien vairāk Model Y ar šīm jaunā tipa baterijām, tāpēc klienti var dalīties savos novērojumos par bateriju sniegumu un iespējām. Zināms elektroauto un Tesla blogs “The Kilowatts” dalījies savos novērojumos par mašīnas uzlādi Tesla Supercharger uzlādes punktā.
Izmantojot V3 Supercharger ar maksimālo uzlādes jaudu 250 kW, mašīna no 0 līdz 80% uzlādējās 32 minūšu laikā, savukārt auto norāda, ka ar to ir gana, lai nobrauktu 362 kilometrus. Twitter lietotājs Kolins Kalverts informāciju pārvērta uzlādes līknē – viņa apkopotie dati liecina, ka uzlādes jauda pirmo 10 minūšu laikā samazinājusies visai strauji, bet pēc tam jaudas kritums kļuvis mazāks, arī pie 80% uzlādes līmeņa mašīnai turpinot uzlādi ar jaudu nedaudz virs 50 kW.
Iepriekš “The Kilowatts” bija izmēģinājuši uzlādi no 0 līdz 97% – tas prasīja 52 minūtes, bet mašīna varēja nobraukt 434 kilometrus. Pagaidām nav skaidrs, cik daudz no bateriju maksimālā potenciāla tiešām tiek izmantots. Tesla iepriekš bieži izcēlusies ar to, ka sniegums tiek uzlabots laika gaitā, piedāvājot programmatūras atjauninājumus.
Uzlāde no 0 līdz 80 procentiem 32 minūtēs ir ļoti atzīstams rezultāts, taču ne gluži labākais, kas redzēts – Hyundai koncerna jaunie elektroauto ar 800V bateriju sistēmu un atbilstošu lādētāju no 10 līdz 80% var uzlādēties 18 minūšu laikā.