Datoranimācijai tagad vajadzēja papildināt „stop-motion” metodi visā filmā. Lielāko daļu tuvplānu un ainu, kurās senie dzīvnieki mijiedarbojas ar aktieriem, uzņēma tradicionālajā „stop-motion” tehnikā, tāpēc visus dinozaurus uzbūvēja kā mehāniskas ierīces. Savukārt dzīvīgās ainas, kurās juras perioda dzīvnieki skatītājam parādās pilnā augumā, radīja datorā. Kopumā pagāja 18 mēnešu un bija vajadzīga 80 datoru jauda, lai taptu vairāk nekā sešas filmas minūtes, kurās attēli izveidoti ar datoranimāciju.
Dinozauri mācās no avatāriem „Juras laikmeta parks” 1993.gadā veicināja datoranimācijas izmantošanu, turpretī zinātniskās fantastikas filma „Avatars” tagad ir izraisījusi apsēstību ar 3D. Tāpēc šogad „Juras laikmeta parka” dinozauri ar 3D starpniecību iegūs jaunas iespējas izpausties. 2D filmas pārveidošana 3D formātā ir tehniski vienkārša, bet ļoti laikietilpīga, jo speciālistiem rūpīgi jāapstrādā katrs oriģināla kadrs. Jāņem vērā, ka parasta divu stundu filma sastāv no aptuveni 172 000 kadru. Vispirms 2D attēlu ievada datorā, kur kadra elementus atdala un ievieto vienā no plānotajiem „dziļumiem”. Pēc tam izveido elementus, kas nav redzami 2D attēlā tāpēc, ka tos, piemēram, aizsedz kāds aktieris. Visbeidzot atsevišķas attēla daļas ir jānovirza pa labi vai pa kreisi atkarībā no tā, ar kuru aci tās jāredz. 3D tehnoloģijā skaitītājs vienlaikus vēro divus nedaudz atšķirīgus attēlus. |