“Netflix” un “Microsoft” partnerība nozīmē, ka visas “Netflix” rādītās reklāmas būs pieejamas tikai “Microsoft” platformā. Tirgotājiem, kuri interesējas par reklāmas iespējām “Microsoft”, tagad būs piekļuve “Netflix” auditorijai.
“Netflix” pārstāvis Gregs Pīterss norāda, ka uzņēmums ir priecīgs paziņot par jauno partnerību ar “Microsoft”. Viņš norāda, ka šobrīd ir tikai pats sākums un esot vēl daudz darāmā, taču ilgtermiņa mērķis ir skaidrs – lielāka izvēle un izdevīgāks darījums patērētājam.
Jāpiezīmē, ka jau vairāki “Netflix” konkurenti, piemēram, “Hulu” un “Disney”, jau labu laiku piedāvā abonēšanas plānus, kuri atbalsta reklāmas. Cilvēki tos izvēlas, jo neiebilst pret reklāmām, ja tāpēc var maksāt mazāk par pakalpojumu. Šī pieeja arī pierādījusi, ka jaunus klientus šādā veidā var piesaistīt, tāpēc “Netflix” arī lieki nedomā un aktīvi strādā pie jaunā abonēšanas plāna ieviešanas.
Tiklīdz tiks palaists jaunais, reklāmas atbalstošais abonēšanas plāns platformā, būs pieejami kopumā četri abonēšanas piedāvājumi. Bez šī ar reklāmām, joprojām tiks piedāvāti “Basic”, “Standart” un “Premium” plāni bez reklāmām. “Netflix” pagaidām nav atklājis reklāmas atbalstošā piedāvājuma cenas, taču sagaidāms, ka tās būs ievērojami zemākas par pārējo abonēšanas plānu izmaksām.