Bretaņa, 1821. gads. Pēc tam, kad Grand-mere Ursule atdod savu dzīvību, lai glābtu savu ģimeni, šķiet, ka viņu burvība mirst kopā ar viņu.
Neskatoties uz to, Orhīri cīnās, lai saglabātu vecos paņēmienus, praktizējot daļēji atcerēties burvestības un noslēpumainus rituālus, cerot uz atdzimšanu. Un, kad viņu jaunākā meita kļūst pilngadīga, maģija plūst no jauna. Izcelsme turpinās, lai gan jaunās paaudzes cīnās ne tikai, lai apgūtu savu spēku, bet arī lai to slēptu.
Bet, kad pie apvāršņa parādās Otrais pasaules karš, maģija ir vajadzīga steidzamāk nekā jebkad agrāk – nevis vienkāršām mikstūrām vai vīzijām, bet gan, lai mainītu visu vēstures gaitu.
https://www.louisemarley.com/writing/secret-history-witches/
The Witch’s Kind
Iespaidīgs stāsts par mīlestību, upurēšanu, ģimenes saitēm un maģiju, kas norisinās Klusā okeāna ziemeļrietumos pēc Otrā pasaules kara, un to ir rakstījis grāmatas "A Secret History of Witches" autore.
Barija Anne Blaita un viņas tante Šarlote vienmēr ir zinājušas, ka pārējie viņu mazās piekrastes kopienas iedzīvotāji uzskata, ka viņas ir savdabīgas — divas sievietes, kas dzīvo vienas pilsētas nomalē. Tā ir viņu dīvainā un bīstamā ģimenes noslēpuma slēpšanas cena.
Taču divi notikumi draud uz visiem laikiem izjaukt viņu dzīvi. Pirmā ir noslēpumaina pamesta mazuļa ierašanās ar tādu spēka piegaršu kā viņu pašu. Otrais ir Barijas Annas sen pazudinātā vīra pēkšņā parādīšanās — viņš nav gluži tas vīrietis, par kuru viņa domāja, kad bija apprecējusies.
Kopā Barijai Annei un Šarlotei ir jāizlemj, cik tālu viņas ir gatavas iet, lai pasargātu sevi — un bērnu, kuru uzskata par savējo — no aizdomīgiem kaimiņiem, valdības un pat savas ģimenes...
https://www.louisemarley.com/writing/the-witchs-kind/
The Age of Witches
Apzeltītajā laikmetā Ņujorkā gadsimtiem ilga sadursme starp divām maģiskām ģimenēm uzliesmo, kad jaunai raganai jāizvēlas starp mīlestību un lojalitāti, spēku un ambīcijām, šajā maģiskajā Luisas Morganas romānā.
1692. gadā Bridžita Bišopa tika pakārta kā ragana. Divsimt gadus vēlāk viņas mantojums dzīvo divu ļoti atšķirīgu līniju pēcnācējos: viena veltīta savu spēku izmantošanai, lai dziedinātu un palīdzētu sievietēm, kurām tā ir vajadzīga; otrs, apņēmības pilns tvert sev varu ar jebkādiem līdzekļiem.
Šo sadursmi ietekmēs Annisas, jaunas sievietes Ņujorkas apzeltītā laikmeta liktenis, kura kļūst par bandinieku ģimenes cīņā par pārākumu. Viņai būs jāpieprasa pašai savs spēks, lai glābtu sevi, un pretoties padoties tumsai, kas draud tos visus pievarvarēt.
https://www.louisemarley.com/writing/the-age-of-witches/
The Great Witch of Brittany
Atgriezieties "Raganu slepenās vēstures" pasaulē ar burvīgo stāstu par Ursule Orchière un viņas maģisko spēju atklāšanu, kas mainīs ne tikai viņas dzīves gaitu, bet arī katru paaudzi, kas nāks pēc viņas.
Bretaņa, 1762. gads
Orchière klanā nav dzimusi ragana paaudzēm. Pēc vecāko teiktā, šī līnija ir beigusies, atstājot klanu neaizsargātu pret māņticīgo ciema iedzīvotāju kaprīzēm un bailes kūdošo bīskapu aizspriedumiem.
Ursule Orchière ir audzināta, pamatojoties uz stāstiem par lielajām pagātnes raganām. Taču vienīgā maģija, ko viņa zina, ir viltus burvestības, kuras viņas māte auž pār lētticīgajām sievietēm, kuras apmeklē viņu zīlēšanas karavānu. Viss mainās, kad Ursule kļūst pilngadīga un atdzīvojas spēka dzirksts. Viņa ir sajūsmā par šo izvēlēšanos, un viņai nav ne jausmas, kā maģija izmainīs un veidos viņas nākotni.
Sena grimuāra un savu senču čukstu vadīta, Ursulei ir lemts iet to pašu ceļu, ko senatnes dižajām raganām. Bet vispirms ir jāizdzīvo Orchière maģiskajā ciltsrakstā. Un pār viņu plosās briesmas neatkarīgi no tā, vai tā ir pūļa asinskāre vai ugunskura liesmas.
Stāsts par maģiju un likteni, triumfu un sirds sāpēm un spēcīgajām saiknēm starp mātēm un meitām atklājas 1700. gadu beigās šajā burvīgajā stāstnieces Luīzes Morganas romānā.
https://www.louisemarley.com/writing/the-great-witch-of-brittany/
Dziedātāja kļūst par rakstnieci
Romānu rakstīšana ļoti līdzinās aktiermākslai. Rakstnieks pārliecina lasītāju, ka tas, ko mēs visi zinām, ka ir nereāls, var tikt pieņemts kā īsts, vismaz uz šo brīdi. Vieta, cilvēki un sižets izriet no šī maģiskā avota, burvja iztēles, vārda, žesta, iestatījuma un notikuma alķīmijas. Ja aktieris vai rakstnieks var ievilināt skatītājus pievienoties viņai radošajā ceļojumā, notiek stāsts.
Man ir liela veiksme izbaudīt divas mākslinieciskās karjeras. Savas dzīves pirmajā cēlienā es biju klasiskā koncerta un operdziedātāja, un man ne tikai patika dziedāt — joprojām mīlu dziedāt —, bet opera man deva daudzas prasmes, kuras es visu laiku izmantoju kā romāniste. Operdziedātājs ir aktieris; aktieris mācās par sasprindzinājumu un atbrīvošanos, par drāmas veidošanu, par ainas veidošanu un, iespējams, viskritiskāk, par rakstura attīstību.
Mans pirmais romāns, man par pārsteigumu, tika publicēts 1995. gadā, un kopš tā laika esmu publicējies nepārtraukti, dažkārt pretēji izredzēm. "Irustānas teroristi" (The Terrorists of Irustan) atspoguļo manu aizraušanos ar feministisku sociālo zinātnisko fantastiku, bet "Stikla harmonija" (The Glass Harmonica) – manu mīlestību pret mūziku, tāpat kā "The Singers of Nevya". Bērna dieviete runā gan par manu mīlestību pret bērniem un bažām par tiem, kuri cietuši no vardarbības vai pamesti, gan par manu aizraušanos ar reliģisko dzīvi. Trīs Tobija Bišopa romāni virzās citā virzienā, taču caur tiem joprojām plūst feminisma zemstrāva ar sievietēm, kuras tic savam liktenim un atsakās atteikties no kontroles pār savu dzīvi. Mūzikas nav, bet ir zirgi un suņi un vāji operiska dramaturģija, kas saskan ar citiem maniem darbiem.
Es domāju, ka neatkarīgi no tā, cik daudzveidīga ir mūsu pieredze, mēs, rakstnieki, stāstos, ko uzņemamies, paužam savu pasaules uzskatu. Mans romāns “Mocarta asinis” (Mozart’s Blood) atgriežas pie manas intereses par mūziku un vēsturi, pievienojot nedaudz pikantuma no spekulatīvās fantastikas pasaules. "Brāmsa maldināšana" (The Brahms Deception) apvieno romantiku, vēsturi un mūziku, ko veicina ceļojumi laikā. Mani stāsti dažkārt risinās pagātnē, reizēm nākotnē un bieži, īpaši ar "Stikla tauriņu" (The Glass Butterfly), diezgan dīvainā un noslēpumainā tagadnē. Es ceru, ka neaprobežošos tikai ar vienu žanru, jo daudzi no tiem mani interesē.
Kā Keita Kempbela es esmu publicējusi trīs romānus Benedikta Hola sērijā, kas ir vēsturiska daiļliteratūra par bagātu ģimeni Sietlā 20. gadsimta 20. gados un kurā ir iekļauta jauna ārste. Pavisam nesen romāni "A Secret History of Witches", : The Witch’s Kind" un tagad "Raganu laikmets" (The Age of Witches) tiek izdoti ar nosaukumu "Es patiesi mīlu" (I truly love), Luisa Morgana.
Man ir paveicies dzīvot Klusā okeāna ziemeļrietumos, kur rakstniekiem ir daudz resursu. Clarion West Writer's Workshop bija izšķiroša nozīme manā rakstnieka attīstībā, un šeit ir vesela virkne cilvēku, kuri atbalsta un iedrošina viens otru — zinātniskās fantastikas izcilais Gregs Bīrs, nelaiķis Vonda Makintaira, fantazists Robins Hobs, Keja Kenjona, Ričards. Pols Russo, Brenda Kūpere, Cat Rembo. . . pārāk daudz, lai tos visus uzskaitītu. Vietā, kur es tagad dzīvoju, visa pilsēta ir piepildīta ar visu veidu māksliniekiem, un tā ir ikdienas iedvesma.
Esmu entuziasma pilns pavārs, kurš interesējas par veselīgu pārtiku, kaislīgs jogonis un laimīgs golfa spēlētājs, lai gan tas aizņem pārāk daudz mana rakstīšanas laika. Man patīk nodarboties ar valodām. Es diezgan daudz runāju itāļu valodā un strādāju pie savas franču valodas. Es ļoti daudz lasu sava prieka pēc, jo domāju, ka, ja nelasīšu prieka pēc, tad nerakstīšu sava prieka pēc. Grāmatām jābūt jautrām.
Man patīk apmeklēt vidusskolas un augstskolas, lai runātu par rakstīšanu un spekulatīvu daiļliteratūru. Es novērtēju lasītāju e-pastus un piezīmes. Man patīk arī kongresi un konferences, kā arī fani un rakstnieki, kas tos apmeklē. Viņi man sniedz iedvesmu, ieguldījumu, kopienu un draudzību.