Sūtījumus Manspasts.lv iespējams noformēt gan no datora, gan mobilās viedierīces, neautorizējoties sistēmā, tomēr reģistrētiem klientiem tiek nodrošinātas vairākas priekšrocības, piemēram, saglabājas iepriekšējo sūtījumu vēsture, klienta dati ielasās automātiski, iespējams veidot sūtījumu adrešu grāmatiņu un nākamajiem sūtījumiem pievienot adresātus no tās, nevis rakstot no jauna.
Jaunā Latvijas Pasta klientu pašapkalpošanās vietnes Manspasts.lv versija ir ne vien vizuāli pievilcīgāka un pārskatāmāka, bet arī funkcionālāka, lai iespējami vienkārši un ērti noformētu sūtījumus attālināti. Jaunā sistēmas versija ir pielāgota lietošanai arī mobilajās viedierīcēs.
Manspasts.lv nodrošina sūtījumu mūsdienīgas noformēšanas iespējas digitālajā vidē, kas piemērotas gan juridiskajām, gan fiziskajām personām. Noformējot reģistrētus – izsekojamus, ierakstītus un/vai apdrošinātus – sūtījumus Manspasts.lv, to sūtīšanas izmaksas klientam ir zemākas: izsekojamiem sūtījumiem pašapkalpošanās vietnē noformēts sūtījums izmaksās par 0,25 eiro lētāk, nekā noformējot to nodaļā, bet ierakstīts un apdrošināts sūtījumi – pat par 0,49 eiro lētāk.
Manspasts.lv noformētus sūtījumus var nodot nosūtīšanai jebkurā pasta nodaļā, kur klientiem ar šādi noformētiem sūtījumiem ir augstāka apkalpošanas prioritāte. Pasta nodaļā būs jāpavada daudz īsāks laiks, jo nebūs vajadzības aizpildīt veidlapas, kas būs jau noformētas digitāli. Sūtījuma pavaddokumentus klients var izdrukāt pats birojā vai mājās, bet, ja šādas iespējas nav, to izdarīs pasta nodaļas darbinieks, klientam uzrādot Manspasts.lv noformēto sūtījumu numurus, kas tiks ģenerēti sistēmā un klientam nosūtīti uz viņa norādīto e-pasta adresi.
Sūtījumus Manspasts.lv iespējams noformēt gan reģistrētiem klientiem, gan arī tiem, kas autorizēties nevēlas. Tomēr reģistrētiem klientiem Manspasts.lv tiek nodrošinātas vairākas priekšrocības: saglabājas sūtītāja dati un tie nav jāaizpilda par turpmākajiem sūtījumiem, pieejama sūtījumu vēsture un ir iespēja veidot adrešu grāmatiņu, no kuras izvēlēties saņēmēju adreses.
Latvijas Pasts turpina mērķtiecīgu modernizācijas projektu īstenošanu, uzlabojot klientservisu un nodrošinot pakalpojumu digitalizāciju atbilstoši klientu mūsdienu patēriņa paradumiem.
PAR VAS LATVIJAS PASTS
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
https://kripto.media/latvijas-pastam-jauna-pasapkalposanas-vietnes-manspasts-lv-versija/