2013. gadā viņa bija NOS literārās balvas žūrijas locekle. 2010. gadā kā nacionālo bestselleru viņa nominēja literārajai balvai Marjamas Petrosjanas romānu “Māja, kurā ...”, bet 2013. gadā - Maijas Kučerskas romānu “Tante Motja”.
Kopš 2014. gada viņa ir tiešsaistes izdevuma „Meduza” žurnāliste, kur katru nedēļu publicē jaunākos prozas jaunumu pārskatus un analītiskus rakstus par literāro dzīvi un grāmatu biznesu (kopš 2018. gada oktobra viņai ir arī iknedēļas podkasts «Книжный базар»). Pēc tam, kad "Afisha" literārais žurnālists Ļevs Daņilkins pārstāja veidot savu sleju tajā pašā 2014. gadā, Gaļina Juzefoviča lasāmās sabiedrības prātos ieņēma slavenākā kritiķa vietu Runet un ir viena no populārākajām mūsdienu krievu literatūras kritiķēm vietā, kuru iepriekš bija okupējis Daņilkins.
2016. gadā tika publicēta Gaļinas Juzefovičas grāmata “Ločazivs pārsteidzošie piedzīvojumi: 150 000 vārdu par literatūru”. Tajā bija iekļauti Gaļinas pārskati par apmēram simts autoru, nekrologi Jurijam Mamļejevam un Umberto Eko, intervijas ar Mariamu Petrosjanu un Stīvenu Fraju un autora domas par autobiogrāfijas žanru. Grāmatu kritiķi atzinīgi novērtēja, kolēģi atzīmēja Gaļinas Juzefovičas milzīgo darba spēju, viņas dzīvespriecīgo valodu un svaigo skatu par recenzētajām grāmatām, spēju rakstīt īsas (apmēram 1000 vārdu) atsauksmes. Tomēr Boriss Kutenkovs, pārskatot grāmatu “Znameņ”, atzina, ka grāmata nav pietiekami dziļa, kaut arī viņš piekrita, ka tā būtu ļoti interesanta un noderīga vienkāršam lasītājam, kurš patiesībā ir orientēts uz grāmatu (atšķirībā no tām grāmatām un kritiķu darbiem, kas vairāk adresēti literārā procesa dalībniekiem).
Konstantīns Sonins atzīmēja, ka Gaļina Juzefoviča savās recenzijās neveido rakstnieku hierarhiju, neuzliek nekādu literāru kanonu.
2018. gadā tiek izdota Gaļinas otrā grāmata “Ko saka bestselleri. Kā viss darbojas grāmatu pasaulē ”, kuras nodaļas ir veltītas populāro literāro žanru, varoņu vai literārā procesa notikumu kultūrvēsturei.
Gaļina Ļeoņidovna vada literārās kritikas darbnīcu Radošās rakstīšanas skolā (Creative Writing School Maskavā), kā arī vada programmu «Книжная полка» “Majak” radiostacijā. Kopš 2012. gada viņa vada akadēmiskās rakstīšanas seminārus ВШЭ-РЭШ augstskolu kopējā bakalaura programmā.
Pēdējās desmitgades labākās grāmatas: krievu un pasaules literatūrā. Gaļinas juzefovičas izvēle.
Facebook lapa.
https://www.facebook.com/galina.yuzefovich
Kāpēc nav vērts lasīt jauno Hariju Poteru? Runa ir par lugu "Harijs Poters un nolādētais bērns".
https://meduza.io/feature/2016/12/12/pyat-prichin-pochemu-ne-nado-chitat-novogo-garri-pottera
Noslēpumainā karte. Nepilns un nepabeigts ceļvedis grāmatu pasaulē
Gaļina Juzefoviča līdz „desmito” gadu beigām ir kļuvusi par, iespējams, vispopulārāko grāmatu žurnālisti Krievijā. Viņai izdodas vadīt iknedēļas sleju „Medūzā” un 40 000 emuāru sociālajā tīklā Facebook, ierakstīt podkāstu "Книжный базар" un lasīt publiskas lekcijas, cīnīties ar pašmāju fantastikas rakstniekiem un pavedināt ar pīrāgiem savus Instagrammas sekotājus, lasīt mūsdienu literatūras kursu Ekonomikas augstskolā un diskutēt par grāmatām ar uzņēmējiem Skolkovo biznesa skolā, bet galvenais ir nenogurstoši un aizrautīgi runāt par lasīšanu. Ja vēlaties, lai jūsu ceļojums pa grāmatu pasauli kļūtu par īstu piedzīvojumu, neaizmirstiet paņemt sev līdzi “Noslēpumaino karti”: tajā ir pietiekami daudz aizraujošu maršrutu un apslēptas mantas ar literāriem dārgumiem.
https://www.moscowbooks.ru/news/9416/
Ločazivs brīnumainie piedzīvojumi: 150 000 vārdi par literatūru
Debijas grāmata “Loča-zivs pārsteidzošie piedzīvojumi” ir īsta pēdējās desmitgades krievu un ārzemju literatūras pasaules navigācijas karte. Tā ir domāts visiem, kas vēlas izbaudīt lasīšanu.
Sīkāk livelib.ru:
Par ko runā bestselleri? Kā viss ir iekārtots grāmatu pasaulē
Par ko mēs mīlējām Erastu Fandorīnu, kas izskaidro Harija Potera fenomenu un ko JRR Tolkina “Hobits” mums var iemācīt? Kāpēc ceļojumā vairs neņemam biezas papīra grāmatas? Kas “lielajam amerikāņu romānam” ir kopīgs ar krievu romānu? Kā detektīvs ir sakārtots un kāpēc mums tik bieži nepatīk tā tulkojumi? Kāpēc viņi patiesībā piešķir Nobela prēmiju un kāpēc pret zviedru akadēmiķu izvēli jāizturas ar cieņu un uzticību, pat ja jums personīgi tā nepatīk? Kā mūsdienu bērni lasa un kas vecākiem ar to jādara, bērnībā lasot savādāk? Lielākajai daļai eseju literatūrkritiķes Gaļinas Juzefovičas grāmatā “Par ko runā bestselleri” ir pievienoti ieteikumu saraksti - pēc šīs grāmatas jums būs ko lasīt ...
Sīkāk livelib.ru:
Viņas raksti.