Zinātnieki ir pierādījuši sargeņģeļu esamību.

Nikolaja Aleksandrova raksts.

Iespējams, ka sargeņģeļi patiešām eksistē. Kā rāda statistika, cilvēki daudz biežāk atsakās no biļetēm vai nokavē reisus, kuros lidmašīnas vēlāk cieš katastrofas.

Pētījumu veica Krievijas speciālisti matemātiķa Valērija Isakova vadībā, viņš specializējas anomālo parādību pētīšanā. Datus par pašmāju aviokompānijām  viņiem dabūt neizdevās, tāpēc zinātnieki izmantoja Rietumu statistiku.

Izrādās, pēdējo 20 gadu laikā no reisiem, kas beigušies ar katastrofām, atsakās par 18% vairāk cilvēku, nekā no parastiem reisiem. «Mēs esam vienkārši matemātiķi, kas atklājām būtisku statistisku anomāliju. Taču mistiski noskaņoti cilvēki patiešām to var saistīt ar kaut kādu augstāku spēku eksistenci»,  - Isakovu citē «Komsomoļskaja pravda».

Krievijas pētnieki nav pirmie, kas pievērsa uzmanību šai interesantajai likumsakarībai. Vēl 1958. gadā amerikāņu pētnieks Džeimss Stauntons interesējās par dzelzceļa un aviācijas katastrofu statistiku. Zinātnieks noskaidroja, ka sadragātie vilcieni un lidmašīnas vidēji bija aizpildīti tikai uz 61%, bet sekmīgie reisi bija aizpildīti uz 76%.

Stauntona rakstu pēc tam izlasīja slavenais rakstnieks Stīvens Kings. Drīz pēc tam ASV katastrofu cieta kompānijas Majestic Airlines lidmašīna, visi pasažieri un apkalpes locekļi gāja bojā. Pēc pāris dienām Kings piezvanīja uz kompānijas biroju un, uzdevies par žurnālistu, lūdza pastāstīt, cik biļetes nopirkušie pasažieri nav aizlidojuši ar šo reisu. Izrādījās, ka tādu bija 16. Tajā pašā laikā, kā ziņoja aviokompānija, parasti tādu cilvēku nav vairāk par 3. Vēl 15 cilvēki bija atteikušies no iepriekš pasūtītām biļetēm.

Kings eņģeļiem netic, viņš nolēma, ka šiem cilvēkiem nostrādāja kaut kāda «zemapziņas signalizācijas sistēma». Tā bijusi attīstīta senajiem cilvēkiem un palīdzēja tiem izdzīvot savvaļas dabas apstākļos. Pēc tam sistēma ir nedaudz notrulinājusies, taču vēl joprojām izpaužas kā intuīcija.

Kinga teoriju apstiprina vina pašmāju kriminālista atmiņas. Viņš pastāstīja par dīvainu atgadījumu, kas noticis Maskavā 1979. gadā. Toreiz, pēc pacelšanās no Vnukovas lidostas Tu-104 aizķēra eletropārvades līniju un nokrita uz lauka, bojā aizgāja 58 cilvēki. Izmeklētāji noskaidroja, ka pēdējās minūtēs pirms iesēšanās beigām viens pasažieris bija atdevis atpakaļ biļeti un aizbraucis ar vilcienu. Viņu aizturēja un nopratināja, taču sava lēmuma motīvus paskaidrot viņš nespēja. Kad izrādījās, ka pamata aizdomām par terora aktu nav, šo cilvēku atlaida.

Tomēr, ne jau vienmēr glābj senais instinkts — nereti iejaucas liktenis vai augstākie spēki. Tā, četri programmisti no Jekaterinburgas ļoti gribēja nokļūt uz nelaimīgo «RusAir» reisu uz Petrozavodsku. Lai nokļūtu uz to, viņiem vispirms bija jānokļūst galvaspilsētā, taču viņi nepaspēja, viņu reisu nepārtraukti aizkavēja. Jekaterinburgieši pat zvanīja uz «RusAir», lūdzot aizturēt lidmašīnas izlidošanu no Maskavas, taču aviokompānija viņiem atteica. Rezultātā, viņi atdeva biļetes un aizbrauca uz mājām, bet nākošajā rītā no MIL uzzināja par lidmašīnas katastrofu. 

http://www.utro.ru/articles/2011/06/23/982173.shtml